JoM follOw saya!!

Friday, December 9, 2011

bilakah tarikh pengumuman keputusan Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2011

Bila agknye ye result nk kluar??
mcm2 prasaan skarang nie..
takut,gementar,sedih,nervous,curious....
aduh...bila d pkkn blik...
lgi bpe hari je lgi..
smkin terasa debarannya..
kdg2 tuh,,t'mnung sana,t'menung sini,t'mimpi situ...
uish...
so,,aq pun cri ar artikel ape yg aq nk..
then mcm kat bwah nie...
teeeettt...

berikut adalah beberapa komen yang dikongsikan oleh pembaca di ruangan komen yang menyatakan tentang khabar angin yang tersebar.

sy dpt tahu dr cikgu sek men teknik yg dtg bg ceramah dkt sek sy,dia kt dia baru balik dr mesyuarat dgn kementerian pelajaran,so dia bgtau dkt kami semua.Diconfirmkan lg dgn kwn ayah sy,PK Hem satu sek nie.So,saya rasa betul la kot 16 Dis.Kalo ya,bagusla,sy memang x sabar nak tau result.Hrp2 8A dlm tgn,AMIN!!!!

Nampaknya khabar angin tentang keputusan bakal diumumkan pada 16 Disember adalah yang paling tersebar dan dipercayai oleh pelajar Tingkatan 3. Tarikh yang dikhabarkan ini adalah awal seminggu daripada tekaan tarikh yang saya berikan. Walauapapun, adalah terbaik untuk kita sama-sama menunggu sehingga tarikh rasmi tersebut diumumkan oleh Lembaga Peperiksaan Malaysia (LPM).



Dijangkakan, keputusan rasmi PMR 2011 akan diumumkan sebelum perayaan Krismas pada 25 Disember 2011 iaitu pada hari Khamis (22 hb) ataupun pada hari Jumaat (23 hb). Mengimbas kembali pengumuman keputusan PMR 2010, ianya diumumkan pada 23 Disember 2010. Jadi, tarikh pengumuman pada tahun ini berkemungkinan akan lebih kurang sahaja dengan tarikh tahun lalu.Tarikh keputusan PMR 2011 dijangka diumumkan keluar pada 22 atau 23 Disember 2011


No comments:

Post a Comment

who this??

who this??
weyh..nie aq lah..apesal??cute??mekaseh..hua3..(pasan jew)

my age la...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers